15dec.

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
Just nu sitter jag i skolan. Isabel skriver allt jag skriver på sin blogg så ni behöver inte läsa den. För där står EXAKT samma sak som det står här.
Kul va? tror inte det.

Här kommer bilder på Isabel från innan idag. Hon har väldigt mycket energi.



Ni kan ignorera texten där uppe, bara lite tisdags cp. :)
Denna lektionen slutar om en timme och jag har INGET att göra, bra va?
Idag slutar jag skolan som sagt halv ett, ska äta med Isabel och Liya (läs: töntarna) och efter det ska jag hem.

Hörs senare, PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: PÁSCAL UF.

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback