23dec.

Hellu!
Jag vaknade vid ett idag. Gick inte och la mig förens tre igår.
Jag har fasnat för ett program som bara vissas på internet. Riverside heter det.
Dem som har sett Andra avenyn vet nog vad det är. Det är en miniserie som liknar andra avenyn.
Skit bra är den i alla fall och sitter och kolla på den just nu.

Skulle egentligen till mobilia med Liya men hon är inte svarat mig.
Är sugen på att träna också så ska höras av mig till Helena lite senare.

Men nu ska jag fortsätta och kolla, vill ni och se vad det är för serie?
Gå bara in på svt.se klicka på andra avenyn och så finna det i sidan.

Skriver senare, PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback