en snabb runda.

Nu är jag hemma.
Det var ju knappt lönt att åka iväg.. Vi skulle sälja polkagrisar.
Har kanske inte nämnt det innan men vi är några tjejer i klassen som säljer polkagrisar för att få ihop pengar till vårt UF. Så vill ni köpa så är det bara till att säga till ;)

I alla fall så vi skulle sälja dem på gustav idag, vi sålde TVÅ stycken, vi frös ihjäl och så klagade Sabiha hela tiden ;) haha. Allt var helt enkelt jobbigt.

Lite bilder.
Isabel hade precis halkat och landat på lilla gumpen, HAHA.






Nu ska jag göra sista läxan för detta året.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bia

MEN CAROLINE,,, inte den fullllaa bilden... och ja,jag klagade för att någon behövde göra det... ahha klagar igen ! men det var inte onödigt att frysa så mycket för två st....

Postat av: Vixy!

Sabiha klagar på sin bild. HAR DU SETT DEN HON HAR SATT UPP PÅ MIG!?!?! Hahahaha kommer bita din röv Carolina! Moahaha

Postat av: Vixy!

Klaga inte på din bild Sabiha, har du sitt min bild? Hahahaha jävla Carolina! (CAROLINA) Moahaha. Ska bita din röv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback