film hela dagen!

hej.
Var och hyrde tre filmer innan idag. Det blev: Män som hatar kvinnor, en shopaholics bekännelser och svindlande höjder.
Just nu är jag på den sista filmen, män som hatar kvinnor.
Dem andra två var faktiskt bra. Svindlande höjder var svår att förstå i början men efter en kvart så blev den jättebra. Det är en kärleksfilm :)

Men nu ska jag koncentrera mig på filmen för att jag ska kunna förstå något. 
Skriver nog inte mer idag. 
PUSSEN och godnatt

Permalink Allmänt Share You Opinion (9) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: emelie

Hej.:)

jag har lite svårt att bestämma mig och behöve din hjälp.

Gå in på min blogg och rösta på vilken design jag ska ha över jul.

Som tack får du en chans att vinna en design av mig. I början av nästa vecka lottar jag bland er som röstat och två stycken blir vinnare.

Så ta chansen, det är inte så krångligt att rösta ;)

Postat av: Jennifer

Oh. Nicely! Alltid härligt med någon filmdag då och då.

Postat av: Anina & Ellen

Hej! Vi ska ha en veckansblogg tävling, vill du vara med? Maila isåfall till [email protected] vi ska välja välja de 5 mest intressanta bloggarna!

Postat av: Linnealill

Jättefin blogg, verkligen! (:

Postat av: Alexandra♥

en shoppaholics bekännelser är verkligen jättebra;)

Postat av: Iris

Vilka snygga förger du har på bloggen, de passar jättebra ihop! Tyvärr har jag inte sett ngn av filmerna :/

Postat av: Carrou bloggar

Film är mysigt! fin blogg du har ;) Kram

Postat av: Alexandra

mysigt med en filmkväll!

Postat av: emelie

sv. tack för din ´röst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback