._.

Hej.
Jag har varit hemma en stund nu. Efter praktiken åkte jag till stan och köpte kläderna som jag hade lagt undan.

Innan jag och Sabiha gick från praktiken så fick vi en liten present. En mp3 faktiskt, lite chockad blev jag xD
Sen bjöd dem även på lunch, jag åt pasta med räkor för 160kr, mycket gott! :)

Nu ska vi snart äta så jag ska gå och fixa grönsakerna, skriver innan jag går sen.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

haha dyrt:O 160 kr x

Postat av: Emmaaa

Låter som en händelserik helg för dig. Så avis !

Jag ska nog bara på julskyltning i stan, som är planerat än så länge :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback