Biggest Loser.

Herregud vad jag är trött! Höll på att somna framför tvn precis. Men det går ju inte, får vänta lite.

Jag kollar på Biggest Loser just nu och där är en som har gått upp 17 kilo, så jäkla synd när man kämpar så mycket.. På en vecka dessutom, helt sjukt om man bantar liksom xD
OMG han som gick upp 17 kilo sa precis att han gjorde det med meningen.. ofta, haha!



Nu ska jag hitta på nåt, vet inte vad haha.
Imorgon ska jag inte till min praktik, utan till SACO mässan. Ska vara där vid tio och efter det ska jag till stan så jag vet inte riktigt när jag skriver igen. Kanske innan jag åker på morgonen annars blir det på kvällen.
Orkar antagligen inte skriva senare så jag säger godnatt nu!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, Så lite så :D

Vad gör du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback