efterlängtad Fredag.

Nu är jag hemma från skolan. Skulle egentligen varit hemma tidigare men eftersom jag är så snäll så väntade jag med Isabel på hennes tåg.
Och sen tog bussen hem en helt evighet, aah! hatar skånetrafiken sååå mycket.

Ska iaf packa grejor nu, ska till mamsen. Sen ska jag höra med Helena vad vi ska göra idag, haha. Vi har bestämt att vi ska göra något, kanske till krogen ;)

Höres senare iaf :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (6) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: julia

fin blogg :D

Postat av: LillGurl

Kanske idol ? hihi :)

Postat av: Sofia

Du måste la se Idol ;) Var med och tävla om Dagens Blogg på min blogg idag:

Postat av: Emma

Hoppas att din kväll blir finfin!

Postat av: we all bleed

rosa....

Postat av: matilda

älskar fredagar! ska vi preumenera på varandras bloggar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback