guess what?

Kom hem för en stund sen. Har varit på en temakväll i Limhamn. Där var fyra olika företag som marknadsförde sina produkter. Aloevera var där. Någon smink märke. En frisör och en som bygger naglar, hårfärlängning och tar hål i öronen.

Det var rätt trevligt. Var med i två tävlingar. En var att man fick 50% rabatt på klipp och sling och den andra var 50% rabatt på nytt nackel set.
Och om man bokar nagel eller klippning denna veckan (till fredag) får man 100kr rabatt, och det som är bra är att du kan boka den till december exempel, så du behöver inte klippa dig denna vecka, utan bara boka. Så jag ska dit och boka imorgon :)

Frisörsalongen ligger på Lindeborg Centrum och Nagel "salongen" finns i Limhamn. 

Idag var kosta det även 100kr för att ta hål i örat. Tror ni att jag gjorde det? Såklart jag gjorde =)

Kämpa som fan för att få en bra bild. Inte det bästa men ni får vara nöjda.



Idag skulle jag boka biljetter till new moon och såklart var där 15 platser kvar som var utspridda.. typiskt!
Så vi får se filmen på söndagen. Ska reservera dem så fort jag har fått svar från dem andra.
 

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

Oh join the gang :D visst gjorde det inte ont där uppe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback