hej söndag.

Hejsan. Hur mår ni idag?
Själv mår jag lite sådär, är mer förkyld än innan.
Idag ska jag ha vixenkalas (igen) hemma hos min mamma.

Så nu ska jag sminka mig lite, kom precis ur duschen så det är avklarat.
Sen ska jag även hjälpa mamma med maten.
Men nu tänkte jag visa er bilder från gårdagens party!

Sarah öppnar presenter :)



Folk.



Dansa gjorde vi också såklart :)


Tack för en trevlig kväll! :)

Nu ska jag göra mig iordning, skriver senare.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: cissi

Jo tack jag mår bar men är trött! :p men de kan säkert vara kul de med ! :)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, åh, tråkigt :/

Jag ska snart äta :D

Postat av: MALINHE - fotobloggen!

rösta på din favorit! :)

http://malinhee.blogg.se/2009/november/manadens-blogg-finaliister.html#comment

Postat av: sarah

Hoppas du hade kul & tack för att du kom <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback