hej.

Nu har jag kommit hem, äter middag just nu.

Var ju på SACO mässan innan idag, väldigt mycket folk men det var bra info där.
Åkte till stan vid halv ett. Först shoppa jag med mormor, fick en jacka (a) och sen åkte jag till Hansa för att byta min väska och sen kolla jag runt lite :) har lagt undan en klänning och en tröja från gina.

Vad tycks?


Nu ska jag ska gå. Ska följa med min bror till öppet hus på en skolan (minns inte vilken) och jag ska köra dit, det var ett tag sen nu.

Skriver senare ikväll.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Emmaaa

Så bra :).

Snygga kläder !

Händer resten av veckan då?

Postat av: Bellie

Riktigt fin klänning. (Y)

Din man kommer inte kunna hålla sig borta från dig ju. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback