IKEA

Det blev ändrade planer, eftersom jag inte åkte hem direkt efter praktiken.
Istället träffade jag pappa vid min praktik och jag fick köra :) Vi körde först hem för att hämta bror och sen åkte vi till IKEA!
Vi åt även middag där, kyckling, pommes och bearnaisesås :) mycket gott, rekommenderar det verkligen!

Nu ska jag kolla på two and a half men sen får vi se vad som händer.

P.S som ni kanske märker har jag rätt tråkiga saker att skriva om, men ni får ursäkta att det inte händer nåt kul inte mitt liv just nu!  ;D

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Ja, visst är dom hur snygga som helst? :D

Postat av: Sarah

Svar: Vem är vad? Niko eller den jag känner :D haha

Postat av: Sarah

Svar: Linus han är fotbollsmålvakt :) visst varför inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback