Indoor Walking!

Min datorn krånglade innan så har inte kunnat skriva. Men nu fungerar det :)
Jag har precis förberet mig inför imorgon. Ska hålla i ett indoor walking pass för min klass på gymmet där jag tränar. Så jag har valt skiva och bestämt vad man ska göra vid de olika låtarna.
Det som ska bli roligast är att se hur många som egentligen kommer, haha. Min klass är sämst på att vara på idrottlektionerna xD

Någon som har provat indoor walking?

Nu ska jag i alla fall gå till mamma och hämta grejerna som jag skulle ha hämtat igår. Och sen ska jag ner till gymmet och ta foto till vårt UF företag.

Höres senare ikväll.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback