letar jobb!

Kom hem för en stund sen, laga mat precis och nu äter jag den.
Ska snart ner till gymmet och ta foto. Till UF företaget.
Sen händer det inte så mycket mer faktiskt. Ska kolla på Criminal Minds ikväll :)

Och på tal om resa jag snacka lite om innan. Resemålet är Spanien istället. Eller jag, Marie och Sabiha tycker det, får se vad dem andra säger imorgon.
Jag frågade min pappa om jag fick åka så sa han att jag måste ha en inkomst, alltså skaffa ett jobb där jag får jobba, har ju inte jobbat ett skit på dinsko sen sommras. Så jag ska leta jobb som ett djur nu.

Men nu ska jag äta innan maten blir kall.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bella

ALlt bra med dig?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback