Litteraturskit.

Nu har jag gjort lite litteratur läxa. Har en 3 delad uppgift att göra till imorgon.
Vi har haft minst fyra veckor på oss men jag började för en timme sen och jag har gjort del 1.
Och varför är jag såg seg? Jo för att jag HATAR litteratur och jag valde inte ens den jävla kursen.
Jag ville verkligen inte att denna dagen skulle komma haha. Jag fattar absolut inget och har säkert inte gjor rätt.

Blir jättechockad om jag får G på uppgiften. Men nu ska jag slutar klaga, ska kolla på Criminal Minds och sen fortsätta med uppgiften. Hoppas jag blir klar innan tolv inatt.

Veckans outfit kommer imorgon istället.
Hörs när jag tar en av mina tusen "pauser" jag tar när jag gör en tråkig uppgift haha.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bella

Bara bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback