Lördag

Hejsan!
Jag hann inte skriva imorse innan jag åkte till HM.
Sarah och hennes pappa kom och hämta mig halv tolv. Sen fick jag stå i kö i en och en halv timme för att få skorna.
Efter det så hälsade vi på Marie på caroli. Och sen åkte vi till mobilia och träffade Caroline och Helena.
Vi var inte där så länge utan jag åkte hem för jag är jätte trött. Funderar på att se en film.

Jag tog med mig kameran men tog inga bilder, typiskt!

Vad jag ska göra ikväll vet jag inte än. Ska nog göra något med Marie :)
Vad ska ni göra ikväll?

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: matilda

svar: vi lägger till varandra nu då?

kram

Postat av: matilda

svar: vi lägger till varandra nu :D

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback