MARIE GÄSTBLOGGAR

HAAAAALLåå alla mina grabbar out där.
Marie här som skriver.

Alltså den 3 personen från vänster sida :D

Hur mår ni? JAG BRYR MIG FAKTIS INTE JAG VILL BARA SÄGA JAG MÅR BAJSIHUVUDET.
Praktiken har börjat ja som carrro ha tjatat ut detta på bloggen.
FÖR ER SOM FORTFARANDE INTE FATTAR SÅ ÄR DET FEEDE BULLT HÄR.
Vi har fått en uppgift att göra under 4 veckor o jaaa det är en powerpoint,
worddokument o protokoll som ska lämnas in o redovisas.
 ALLTSÅ MAN GÖR KLART DETTA PÅ MAX 1 DAG o längst 1 vecka..
Inte nog med d, finns ingen snygg kille här heller som man kan prata o flörta med, eller
ta en snabbis :$ nä skoja men ni fattar.

¨Sabiha ville säga ngt viktigt:
hej,,, ahha jag är typ klar redan har skrivit tre dokumment......... //Sabiha

Nu sitter jag o tänker på vad jag ska äta när jag kommer hem.. riktig sugen på en
feeet crispy chicken eller någon good sallad..

På fredag vill jag till ClubHoney eller Prins Bernhard som ligger där vid vår praktik
bara över gatan ser den nu när jag tittar ut i fönstret. Den känner sig ensam det regnar den vill
mysa det ser man faktis..

Nu har jag sneat totalt med detta .. "DET TYCKER DU VA"
                                                     "OH YEAH"

GODNATT

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback