om du tror att du kan dansa, så kan du inte! ;)

halloj! Jag sitter och kollar på SYTYCD, och vissa är bara för roliga, jag förstår inte varför man går dit om man inte kan dansa?
Har precis ätit en glass :) har ont i halsen och det sägs att glass hjälper.. vi får se.




Var ju på SACO mässan innan idag och jag har kollat igenom alla kataloger jag fick. Jag har slängt det som inte intresserar mig men det som verkar vara nåt är dessa skolorna:
Jönköping
Göteborg
Malmö
Halmstad
Uppsala

Vill helst inte vara i Malmö, haha. Har bott här hela mitt liv och vill komma härifrån några år.
Dessutom har jag ju inte träffat Mr Right här, han kanske finns någon annastans ;) haha.

Men ska jag lägga mig tidigt idag för jag försover mig bara hela tiden.
Så ska stänga av nu. 
Godnatt! 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback