Onsdag.

Hejsan. Sitter på praktiken nu och måste faktiskt jobba lite.
Vi ska redovisa vad vi har gjort för chefen så vi måste ha gjort något ju ;P

Efter det ska vi väl göra det vi brukar, inget vettigt. Typ kolla på nån serien eller något. haha.
Ska träffa pappa vid min praktik idag också. Hans jobb är rätt nära, så ska jag få köra hem.
Måste köra mycket "hemma" nu när jag inte kan gå till körskolan under praktiken.

När jag kommer hem ska jag göra lite läxa. Kanske sticker ner och solar också, det var ett tag sen.

Men ni får ursäkta dem bildlösa inläggen, men min mamma lånade kameran i måndags och jag har inte hämtat den än, men ska göra det idag!

Skriver senare!
Ha en trevlig dag.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback