Sing a song.

Nu har tjejerna gått hem. Vi hann inte med någon film utan vi spela bara spelet.
Minns inte vad det heter men man dela upp sig i lag, två lag var vi, och så var där en hög med kort.
På kortet stod där en text från en låt. Den ena lagen skulle sjunga första och sen skulle det andra laget komma på fortsättningen.
Det var faktiskt riktigt kul, men tyvärr så förlorade jag och Marie.

Vi kollade ju även på idol. Var det bara jag som tyckte att det var rätt att Eddie åkte ut? Han var ju inte ens bra.



Nu ska jag se om där är någon bra på tv och sen sova.
Ska upp tidigt för att åka till HM. Jimmy Choo kollektion där imorgon ju.
Så jag säger godnatten nu! Höres imorgon.

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okeej :)

Jag tycker Eddie är hur bra som helst :D

Postat av: Vixy!

Nej han var inte alls bra, så de var rätt..... Han borde ha åkt ut redan förra veckan.

Postat av: Mia Persson

neeej, jag tyckte de va rätt! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback