Söndag

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sen.

När jag tänker på igår vill jag bara skratta! HAHA, Isabel =)
Men det blev inte som vi hade tänkt igår.
Först åkte vi till värnhem, men den festen var tråkig så vi åkte till en annan fest (trodde vi) på annelund.
Det var tydligen ingen fest där utan bara några killar som bara hängde där xD
Så jag och Isabel bestämde oss för att göra nåt annat, så vi åkte till gustav. Jag behövde gå på toa så vi gick in på donken och sen satte vi oss där för att vänta.
Där började vi snacka med några killar som vi kände igen. Vi kom fram till att en av dem går på vår skola :)
Det blev ändrade planer så min mamma hämtade oss vid halv två.


Nu ska jag in i duschen. Ska kolla på fotbollen som börjar 15.00 så måste göra mig iordning.
Slänger in bilder från igår innan jag går.
=)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback