Test på facebook.

När man inte har något att göra, som jag inte har nu, så kan man roa sig med att göra test på facebook, haha.
Jag har fått reda på bland annat:

Den person som tycker om mig just nu börjar på G
Min kändispojkvän är Zac Efron
Den kille som faller för mig är den blyga killen
Jag kommer gifta mig med en model
Vilken bloggare jag är blev Foki

Tror ju såklart inte på detta, men ändå kul att göra. Man kan ju se i framtiden om något stämmer.
Jag kanske gifter mig med en model ;)

Nu ska jag kolla på en film för att tiden ska gå snabbare. Marie har redan gett upp och gått hem.

Hörs när jag kommer hem.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback