Tiiisdag

Hellu! Sitter på praktiken nu. Började halv nio och jag har fortfarande inte gjort ett skit.
eller jo, något har jag gjort men inte det jag ska göra.
Och Maries dator har försvunnit så hon sitter i ett annat rum nu. Hon har säkert jättekul.

Jag tog med mig hörlurar för att jag ska kunna kolla på one tree hill, men den funkar inte :(
SÅ VET INTE ALLS VAD JAG SKA GÖRA.
Funderar på att göra det jag egentligen ska göra, men då har jag inget att göra sen. HAHA DAGENS ILANDSPROBLEM!!

Marie kom precis hit och stör oss genom att DAMPA för här är så tråkgit. Haha.

Nu ska jag nog jobba... haha kommer inte att hända.

ciao bella.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

Vart praktiserar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback