Tis dag.

Heeej!
Har inte haft någon lust att blogga innan idag. Är inte på humör för att blogga så det kommer nog bli dålig update de senaste dagarna.

Jag filmade lite innan och jag tänkte lägga upp videon men hittar inget där jag kan sätta in minneskortet.
Och det är skolans kamera och när jag fick låna den så fanns där ingen sladd.. så hoppas att jag kan sätta in minneskortet i min dator.
Nu har vi precis ätit, ska forstätta jobba nu, och ja jag har faktiskt jobbat idag.

Igår var jag ju på bio :) filmen var super bra men jag gillar verkligen inte slutet..!
Tog inga bilder igår, hade inte med mig kameran.
Vi åt på La Empanada och sen gick till royal.
Innan bion så var jag och Helena i stan för vi skulle köpa present till Sarah.
Vi hittade en jättefin sak till henne och även till mig, haha.
Jag köpte en väska från Bianco, men ska byta imorgon till en annan färg, röd istället för svart.




Nu känner jag att detta blev en hel roman, ingen som orkar läsa säker.. haha.
Hörs senare!

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Simone

Vilken läcker väska! :D

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

väskan va ju ur gullig!

Postat av: Bellie

Varför bytade du? Den blev ju mer tantig nu... :P

Postat av: sarah

en present till mig? jasså det säger du (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback