trodde inte måndagar kunde bli värre.

Sitter här och gör absolut ingenting.. Har nästan gjort klart det vi ska hålla på med denna veckan typ.
Och när dem berätta vad vi ska göra så tänkte jag att dettakan vi göra på en veckan. Skit seg är det, för vi kommer inte kunna ha nåt att göra visa dagar.. ska vi bara sitta inne på facebook då, som jag har gjor hela dagen.
Hade även kunnat blogga var 10e minut. suck*
Jag har nog aldrig sett Marie såhär uttråkad, till och med skolan är roligare..
Men nu ska jag sluta klaga för då blir det tråkigt att läsa xD

Glömde ta med mig sladden till kameran för jag har tagit lite bilder. Vi åt på donken idag, så satans gott är det!

This day feels like forever...

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback