Brr, its cold in here.

HejHej! Har varit hemma en stund, har inte orkar blogga bara.

Innan vi stack till skolan så åt vi på timeout.
Jonathan kom och joina oss.


Sötungar.


Efter skolan möte jag upp Sarah på mobilia.
Vi köpte present till Carro och jag fick med mig en tröja hem :)




Fy vad det är kallt ute, kände att denna tröja passa bra,
tänkte att man kan ha en långärmad tröja under!

Nu ska jag plugga lite engelska, sen ska jag se om där är något på tv,
vilket det är kom jag på nu. Criminal Minds såklart! :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: B.

rligt talat vad är det för bild!!!! UE!!!!

Postat av: B.

UEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: M.

UEE BILD PÅ MIG OCKSÅ ! :(



FIN TRÖJA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback