det gillas inte.

Är lite seg med uppdateringen, sorry! 
Jag kom hem vid fyra. pluggade, har precis ätit och nu sitter jag här.

Har även ringt till en företag där jag kanske ska praktisera.
Han berättade lite om företaget och sa att de bara pratar engelska där..
är rätt osäker på mig engelska så vet inte om jag vill praktisera där, men sen är det ju jättebra, för man lär sig ju mer. Så får se hur jag ska göra. De ville ha två stycken så Marie ska också vara där om hon vill. Vi ska snacka om det imorgon.

Nu ska jag fortsätta plugga religion, har prov på fredag..
Hatar verkligen religon, tycker att det är helt onödigt!
Vad tycker ni?

Ska träna halv åtta, så skriver när jag har kommit hem därifrån.
:)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback