Fredag.

Tjena mitt bena!
Idag har det varit en lång dag...
Jag har varit i skolan från halv nio till halv fem.
Efter skolan följde jag med Liya hem, och nu sitter vi hemma hos mig och äter :)

Ikväll ska vi bara umgås med kompisar i stan tror jag.
det kanske blir en fika också :)

Jag har lite bilder från skolan som jag tänkte lägga upp.






Sabiha är väldigt rädd för smuts, så hon stod på sina skor inne i omklädningsrummet xD


OCH Liya har fått tandställning! :D fast hon är inte lika glad över det.

Nu ska jag och Liya dra ut och träffa Marie.
Hörs när jag kommer hem!
Ha en trevlig kväll.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bia

hej, Lin.. nu har jag också skaffat blogg.. jag ska också testa det men jag vet inte hur jag ska få in er i min lista, dig, belli, Ly och Vicky ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback