Ingen skola idag.

Hej! Idag har jag inte varit i skolan. Mådde kasst imorse så gick och la mig igen.
Ingen körskola i heller för mamma ringde och avboka den..
Men jag mår bra nu så jag hade kunnat köra men men.

Jag ska i alla fall plugga teori nu, ska göra provet imorgon istället.
Ikväll spelar Malmö mot Göteborg och jag ska antagligen dit och kolla :)

Det jag gjorde igår som jag inte skulle ha gjort var inte så stor grej.
Jag kollade oå Twilight, fastnade och kollade en gång till direkt efter.
Jag kan inte förstå dem som har sagt till mig att den är dålig, har ångest över att inte ha sett den tidigare! Men jag skulle nog ha väntat för slutet är öppet som fan xD
Så nu lääängtar jag tills new moon har premiär för då ska jag se den! :D
Premiären är 20 november har jag för mig!

Ska ta något att äta nu, funderar på att sätta på twilight hihi.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback