Nu är jag hemma.

Nu är jag hemma! :)
Glömde ta med kameran så det blev inga bilder.
Men det var i alla fall trevligt där. Stor skillnad från kalaset igår.
Igår var där 2 småbarn 4 tonåringar och 7 vuxna, så det var rätt lugnt.
MEN idag var där säkert 10 småungar, 2 tonåringar och kanske 10 vuxna och det var INTE lugnt.
Herregud, haha. Men det var ändå kul att träffa kusinerna :)

Nu har jag ingen anning om vad jag ska göra, ser ut som att det ska börja en film på trean. Får se vad det är.

Tänkte inte skriva mer idag. Imorgon börjar jag 14.00 så skriver innan skolan.
Godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: therez

caroline, kom in på msn nån dag så jag kan få bilderna som du tog i fedes :D Pösss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback