Onsdag

Hellu! Dålig uppdatering idag, jag vet!

Först var jag hemma och städade, kunde ha skrivit då men jag sega som fan så hann inte.
Åkte till körskolan vid halv två. Körde till halv fyra.
När jag var klart så träffade jag Marie och vi åkte in till stan. Vi satte oss på donkan.
Jag intervjua henne lite, till vårt UF, har ju inte berättat här vad det är för företag och berättar inte förens nästa vecka.

Kom hem för en stund sen, har precis ätit middag. Nu är jag så trött så jag hade kunnat sova, men nu börjar two and a half men och det måste man ju se, och sen är det ju greys :)

Jag tänkte börja med en grej på bloggen. Tänkte ha veckans outfit.
Och då väljer jag en outfit från vilka affärer som helst en gång i veckan.
Ska kolla lite nu, så lägger in den snart.
:)

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

Det låter ballt Carro. Du är en riktig bloggerska fan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback