Onsdag.

Hej på er.
Sitter i skolan just nu. Har branch och produktkunskap,
vår lärare ska snackar betyg på redovisningen vi hade förra veckan skulle jag tro så vi som inte snackar med honom får göra lite vad vi vill.
De flesta sitter och spelar xD

Slutar snart, då ska vi äta och sen ska jag och Marie (kanske Liya) gå runt på Hansa tills Isabel kommer då ska vi köpa hårfärg :) Sen ska jag hem, plugga kanske.

Vid fyra kommer Marie och Isabel till mig och då ska vi färga håret!

Vi har bestämt vad vi ska ha för tema på klassfotot!
Det ska vara döden och pensionärer ;)


Har inget med saken att göra, men hittade denna söta bilden på datorn!


Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback