11april.

JAG LEVER!

Har inte bloggar pga att jag inte har haft tid.
I fredags var vi ute och körde på kvällen och jag orkade inte skriva när jag kom hem.
Igår gjorde jag högskoleprovet från halv nio till fyra och efter det så följde Liya med mig hem.
Så jag orkade helt enkelt inte.

Igår var vi på chillkrök eller jag vet inte vad jag ska kalla det.
Det var riktigt roligt där! Men jag glömde min kamera, eller rättare sagt jag hittar inte den!
Så bilderna får vi vänta på.
Kom hem vid sju för vi missa sista bussen så vi fick ta första på morgonen.
Har halvsovit till nu ungefär, min bror och hans satans kompis kan inte hålla käft!

Nu ska jag äta lita, hörs sen

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback