13april.

Hej,
Jag har pluggat nästan hela dagen. Eller nja, jag kom hem vid två, åt några mackor.
Sen skulle jag då börja plugga men det gick inte så bra eftersom jag somnade.. o.O
När jag vakna var det dags för middag, så har pluggat sen dess, haha.

Har även hittat en studentklänning! ÄNTLIGEN säger jag bara!
Den är från nelly.com märket är rare fashion i think.. ;D
Men ni får inte sen den än!
Köpte två likadana fast olika storlekar, tänkte prova båda och lämna tillbaka den ena för det kan ju vara så att dem tar slut och om den jag beställer inte passar så får jag leta efter en ny så vill vara på den säkra sidan! :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen men den är tydligen upptagen så får vänta en stund till.
Min nya favorit låt slänger jag in snart!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback