18april.

Hejsan!
Det har varit riktigt skönt att inte ha bloggat dessa dagarna. Dessutom har jag inte haft tid i heller.
I fredags var jag först i skolan som vanligt till 5. På kvällen var det chillkrök hos mig, mycket trevligt! :)

Igår tog jag det lungt men efter middagen så träffade jag Liya & Marie.
Vi gick hem till min mamma och vi bestämde att vi skulle till en tjej som skulle ha chillkrök.
Vi bjöd med Therez, Sofie & Therese så dem kom hem till mig och sen körde vi dit vid halv ett.
Det var inte så kul där så vi stack vidare, till Lindängen på fest.
Kom hem vid fyra skulle jag tro.

Idag har jag tränat, ska snart äta middag och sen plugga.
Hörs sen! :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback