23april.

Hej. Har inte bloggat på några dagar pga att jag inte har haft någon lust.
Kort om vad som har hänt i dagarna:

I tisdags så var jag i skolan från 11 till 4, stack direkt till jobb och var där till 8 och sen skyndade jag mig hem så jag kunde se lite av Mff matchen, inte mycket att se eftersom de förlorade.
I onsdags var jag bara i skolan, gjorde inte så mycket när jag kom hem.
Igår var jag ledig från skolan så städade lite här hemma, sen stack jag till mobilia med helena och jag shoppade!
Visar bild på det sen. På kvällen tränade jag.

Idag skulle jag till skolan vid 8 för att ha idrott. Jag vaknade kvart i 8 och eftersom det tar 40 minuter att komma dit så var det inte lönt. Har en håla på 4 timmar så börjar klockan 2 men tror inte att jag ska gå. Blir så jäkla stressigt när jag slutar fem och sen kommer folk till mig vid halv nio.

Ska bättra mitt bloggande!
Hörs snart.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback