25feb.

Hellu. Idag blir det ett sent inlägg.
Jag stack till baltiska hallen som vanligt vid halv tio.
Kom hem lite innan fyra och sen dess har jag inte gjort något speciellt.

Det blir förhoppningsvis bättre uppdatering snarast!
Hoppas jag får tillbaka suget att blogga för just nu har jag ingen lust. 

jaja, ska väl antagligen ta och kolla på hockey, damerna spelar om bronset mot Finland, eller så kanske jag börjar på en ny bok. Läste ut Postcard Killers för en stund sen xD

Imorgon är det fotbollstunering i baltiska hallen och alla är välkommna!
Ska jobba där mellan 10.00 till 15.00 som vanligt.
Skriver när jag kommer hem från det.
Puss & godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback