3feb.

hellu. Gick upp klockan sju idag, kollade ut genom fönstret, skiiiit mycket snö.
Skulle ta bussen vid halv åtta, tror ni att den kom? nej. Jag stod där i en halvtimme sen sket jag i det.
Gick hem och sov och nu äter jag min andra frukost.

Idag ska jag nog inte göra så mycket. Ska träna senare, det vet jag för det måste jag!
Är sugen på att gå till stan och fika eller nåt men vägrar i detta vädret.
Jaja, skriver lite senare :) 

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Malin

Jag har utsett finalister i Veckans blogg på min blogg. Tyvärr är du inte någon av finalisterna.

Det blir förstås mer Veckans blogg, det blir en andra chans för er som inte är med bland finalisterna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback