Bloppis?

Om jag minns rätt så skrev jag för nån dag sen att jag skulle lägga ut saker som jag ska sälja på blocket.
Har jag inte skrivit det så vet ni det nu i alla fall xD
Jag skulle sälja en spegel, en dansmatta och en jag vet inte vad jag ska kalla det men en badmadrass typ. En dubbel så man kan sitta två.
Och idag hittade jag lite kläder som jag aldrig har använt och vet att det finns mer hos pappa. Så ska gå dit och hämta lite där.

I alla fall för att komma till saken med detta inlägg så tänkte jag ha en bloppis. Fast är osäker på om det ens är någon som är intresserad.
Men men, kanske lägger upp sakerna här och på blocket så får vi se om någon vill köpa.

Dagens mysoutfit!

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Malin

svar: japp, köper ju inga skor jag inte kan gå runt i flera dagar i sträck! :P

Postat av: Anonym

superfin blogg!

vad tycker du om hamburg-sängen på min blogg?

hahhahaha värt en titt!

kram

Postat av: josefine

skit snygg blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback