Caroline har en åsikt!

Vad tyckte ni om Paradise Hotel igår?
Själv tycker jag inte att Jackie & Patrik skulle ha vunnit. Dem har inte spelat nåt spel, det enda dem har gjort är knulla, gråta och skämma ut sig. De har inte fått kämpa för att vara kvar eller offrat något. 
Men det fick minsann Kristoffer göra. Han kämpa som fan i slutet för att vara kvar och då förtjänar man att vinna. Men jag tycket inte att Erika skulle vinna, Kristoffer skulle ha tagit pengarna om dem hade vunnit. men men eftersom det är alla utslagna som får bestämma så kan man förstå, jag menar det enda dem gjorde var att gnälla igår. Att de blev lurade och en massa skit, men vafan vad gör ni där om ni inte kan ta lite skit. Och bara för att Jackie eller Patrik inte ens hade gjort en myga nåt ont så vann dem.
Så, var tvungen att få det ur mig! haha. 

Nu ska jag göra mig iordning för träning, försöka hinna hjälpa brorsan med läxan och sen träna!
Skriver senare :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Flippi

okej, jag måste fundera på kjolen för 50 kr...e rätt pank nu. vilken storlek?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback