ett päron.

Har försökt logga in nu ett tag. Bara jag som haft problem?

Kom precis ur duchen i alla fall. Blev klar med plugget vid nio.. Skit segt och över jobbigt. Och helt onödigt faktiskt! Jaja, nu är det klart i alla fall.
Nu ska jag äta ett fint och gott päron, kanske behöver nåt mer för känner mig hungrig, hmm..
Och så ska jag såklart titta lite på tv och sen måste jag sova. Har heldag i skolan imorgon.

Här kommer bild på mina leggings.
Otroligt dålig bild men ni får nöja er med den.


Förhoppningsvis hinner jag blogga imorgonbitti annars blir det lika seg uppdatering som det alltid blir på fredagar. 
Puss och godnatt! 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback