Manboy.

Vill ni veta vad jag har gjort? Spelar ingen roll, berättar ändå!
Först tog jag ett låååååångt bad. Sen försökte jag hitta Eric Saades låt från melodifestivalen, men det gick inte så bra. Någon som vet var man kan hitta den, eller så får man helt enkelt inte det. Har ingen koll faktiskt.

Sen har jag lyssnat på Molly Sandén på spotify. Hon har ju en sjukt fin röst, och låtarna är inte heller så dumma :)

Nu ska jag i alla fall sova, fjärde veckan på praktiken börjar imorgon. Skönt att det snart är slut!
Men först ska jag göra mig iordning och läsa några sidor i boken.
Godnatt.

Jag tycker att dem är jättesöta tillsammans!

bild från google

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback