ny vårjacka?

Försökte precis publicera det inlägg jag inte kunde göra igår.
Gick inte nu i heller.
Försök 2.

Var inne på nelly.com igår och hitta en massa saker!
Hitta tre vårjackor som jag tycker är skitsnygga, men vilken ska jag ha?
Tänkte ber er om hjälp, vilket tycker ni?







Nu har jag pluggat i lite mer än en timme, ska in i duschen nu och sen plugga lite till.
:)

Permalink Allmänt Share You Opinion (5) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: erika

sv: Hahaja. Och man förlorar ju aldrig precis på att plugga inför nånting;D

Postat av: erika

sv: hehe;D Ska vi följa varann på bloglovin?:)

Postat av: H

2 eller 3 (:

Postat av: THE CHINISEE

2 :D ta ignet tråkiigt nu :P

Postat av: Isabel

Jag har tänkt på den tredje så den får inte du. :p Haha. Tror nog du skulle passat i tvåan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback