Postcard Killers

Har nyss kollat på Glamourama på tv3 play. Det är en kamera som följer tre tjejers liv i Stockholm.
Typ som the hills, fast ändå inte. Faktiskt kul och se! Den går bara på tv3 play.

Nu ska jag läsa min bok som jag köpte förra veckan. Det är Liza Marklund och James Pattersons nya som heter Postcard Killers. Någon som läser den, eller redan har hunnit läsa klart den? Den kom ut samma vecka som jag köpte den så har man inget och göra om dagarna så går det att läsa ut den rätt snabbt.
Jaja, skriver kanske imorgonbitti annars blir det som vanligt.
Godnatt!


bild från google.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Malin

Grattis, du är med i Veckans blogg på min blogg! Så börja ragga röster om du vill vinna ;)

Postat av: erika

sv: Okej, jag lägger till dig nu!:)



Jag ser att du också är med i veckansblogg. Vad roligt!:) Vi kanske kan rösta på varandra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback