puuh.

Äntligen kan jag skriva något! Har försökt skitlänge, jävla blogg.se
Kom i alla fall hem vid sex och då åt vi. Sen har jag pluggat teori och har även hjälp min bror med hans nya dator som vi var och köpte idag.
När jag skulle ansluta till internet så gick det inte som jag ville så jag höll på och trixa så tillslut fick pappa ringa en kompis som kan datorer för mitt internet slutade också fungera, haha.

Men nu funkar det bra :) Nu ska jag skicka in arbetet som jag och Liya gjorde innan idag och sen ska jag faktiskt sova.
Skriver imorgon innan jag drar iväg tillett hemligt projekt ;)
Puss och godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback