Robert Buckley.

Tänkte uppdatera lite så ni inte tror att jag har dött eller nåt.
Idag har jag städat, dammat, plockat undan och sånt. Sen har jag kollat på fotboll.
Everton mot Man Utd, tyvärr så förlorade man utd.. aja inte så farligt bara chelsea spelar lika eller förlorar nu, för deras match börja för en stund sen. 

Nu sitter jag här framför tv och ska lägga in bilderna från igår. Men jag har ett liiiitet problem.
Jag hittar inte det hålet där man sätter in sladden! HUR svårt ska det vara?!
Känner mig skitdum som inte hittar det, haha. Men det finns verkligen inte där! 
Jag får väl ringa Liya och fråga henne. Eller så gör jag det imorgon.

Jag såg en film i veckan. Minns inte vad de heter men när ni ser bilden så vet ni kanske.
I alla fall, då insåg jag hur SNYGG Robert Buckley är! Helt sjukt snygg.

I know you like it!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Vixy

Skit snygggg !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback