13jan.

Godmorgon. Känns konstigt att skriva eftersom jag har varit vaken i tre timmar, men det är ju ändå morgon.
Sitter i skolan och har precis gjort en uppgift som har jag "glömt" göra.
Ska egentligen kolla på film, men där var bara tråkiga och såna som jag redan har sett så vi sitter i datorn salen och gör lite olika, några kollar på avatar, några på paradise hotel, visa spelar spel.

Själv ska jag nog ta och spela ett spel på datorn nu xD har inget bättre för mig.
När detta är slut ska vi äta och sen ska vi ha idrott.
random bild från en fotolektion.


hörs när jag kommer hem vid sex.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback