25jan.

tja. Hann inte skriva i morse för jag försov mig, ovanligt.. Kom dock inte för sent för min snälla söta rar mamma körde mig.
Och hur var det nu på praktiken? SKIT tråkigt. Det enda jag fick göra var att göra fint bland hyllorna och packa upp varor. Vafan! Ska fråga imorgon om jag kommer få göra något annat lite senare, kassan eller vid spel och sånt. För jag tänker inte vara där i 5 veckor och bara packa upp.

Kom hem för en stund sen, har precis ätit middag!
Nu ska jag hitta på nåt. Vet inte vad, orkar knappt göra något, haha.

Tog en bild på min fina outfit. Fast det blev bara en bild på skjortan.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah, Kliiintan

men snyggt ;)

Postat av: Vuke

Jag tycker synd om dig om du får packa upp under alla dina fem veckor men jag tror att du kommer få göra det. För dem utnyttjar praktikanter till det. Hoppas det går bra för dig och får det du vill ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback