29jan.

Hejsan.
Jag gick hem från skolan vid tre. Mådde inte så bra, men det börjar bli bättre nu. 
Började skolan klockan åtta med idrott, där vi skulle redovisa vår dans. 
Fast vi bara var två stycken i min grupp så gick det bra. Efter det hade vi engelska och sen psykologi B. 

Åkte och handla mat med mamma efter skolan och nu har vi precis ätit middag. 
Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska ta ett vamt bad om en stund och sen blir det filmtittande. 

Har inget annat rolig och skriva, har ingen bild i heller. 
Så ni får nöja er med detta. 
TTYL.  

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

OLSSON! hur gör du en egen design? :)

Postat av: sarah IGEN

det var inget, jag hittade det ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback