5 veckors av lidande börjar imorgon.

Nu är jag äntligen fixat spotify. Seg som fan, jag vet men men. Bättre sent än aldrig ;)
Sitter och lyssnar på gamla låtar av Britney, älskaaa!
Älskar och lyssna på gamla låtar, men kommer inte på några bra för tillfället.
Tips någon?

Nu har jag precis kollat bussen till imorgon, den går 08.55 och så är jag framme vid kvart över, börjar halv.
Ska ju börja praktik nu i fem veckor... Imorgon börjar jag halv tio men alla andra dagar kommer jag börjar 08.00 så det betyder att Caroline kommer vara sjuk väldigt mycket och gå till körskolan och plugga mycket oftare, haha.
Ska se om jag kan ta en bild på mina fina coop-kläder också... xD




Ögonlocken är väldigt tunga nu så ska göra mig iordning för sängen.
PÖSS och godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Bellie

Trodde inte du gillade Britney. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback