16jan.

Heejsan. Var det bara jag som inte kunde skriva något igår. Det funkade inte att plublisera inlägget helt enkelt. 
Men men. 
Jag vaknade för en stund sen, men orkade inte göra något.
Liya gick för en stund sen och nu ska jag äta lite frukost.
Mamma håller på och göra varmchoklad till mig, hihi.

Kvällen igår var mycket trevlig. Caroline, Helena, Marie & Liya var hemma hos mig och vi hade allmänt kul med dans, sång och lite sånt. Efter det stack vi ut till Crown. Där var det lite si sådär, i början var det skitkul med bra musik. Där fanns även karaoke och vi var såklart där och sjöng direkt. Vid två börja det bli lite segt. Sämre musik och man blev lite trött? 
Jag tror att jag ska skippa att gå på club på ett tag. Hålla mig till hemmafester för igår var det lite så ja, jag vet inte. 

Ska ladda in bilderna i datorn snart så ni får se, har även videor ;) 
PUSSEN. 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback